فرمانده کل انتظامی  کشور در جمع خبرنگاران:

پلیس در تراز انقلاب اسلامی، فرهنگ و مسیر عاشورایی دارد

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به حادثه تروریستی راسک گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی نمی تواند غیر فرهنگ عاشورایی فرهنگ دیگری را برگزیند و مسیر پلیس ایران اسلامی، مسیری عاشورایی است.

به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار “احمدرضا رادان” در حاشیه سومین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری رهآورد پیاده روی اربعین حسینی که به میزبانی فرماندهی انتظامی گیلان و با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن شهدا فراجا برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به هدف خود از سفر به استان گیلان را حضور در سومین جشنواره اربعین حسینی، یادواره‌ ۹۰ شهید بخش میرزا کوچک شهرستان صومعه سرا و بررسی و ارزیابی وضعیت عمومی خدمت در استان اعلام کرد.

وی افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده، شاخص‌های انتظامی در استان گیلان به خوبی انجام شده و گیلان یکی از استان های موفق است.

فرمانده کل انتظامی  کشور در ادامه با اشاره به اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی نمی تواند غیر فرهنگ عاشورایی فرهنگ دیگری را برگزیند و مسیر پلیس ایران اسلامی مسیری عاشورایی است، افزود: در اربعین تا حدودی توانستیم خودمان را در این فرهنگ نشان دهیم ان شاءالله تلاش داریم این مسیر را محکم و پویا توام با رفتار عاشورایی عمل کنیم.

سردار رادان با بیان اینکه الحمدالله برابر ارزیابی های صورت گرفته وضعیت امنیتی و انتظامی گیلان مطلوب است،  بیان داشت:  با توجه به امنیت مطلوب در استان و همچنین مردمان مهمان نواز، گیلان یکی از استان های مسافرپذیر کشور است که مهمان نوازی و امنیت مطلوب بسترهای خوبی برای پذیرش مسافر در این استان فراهم کرده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره با حادثه تروریستی راسک و شهادت ۱۱ تن از ماموران انتظامی در این حادثه افزود: همه شاهد بودند که فرزندان این مرز و بوم برای تامین امنیت مردم در شهر مرزی راسک سینه خودشان را سپر قرار دادند تا امنیت مردم را تامین کنند و بهترین فرزندان این امت در این مسیر مجاهدانه و با تاسی به اباعبدالله الحسین (ع) حرکت می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با بیان اینکه آنچه در تعهد ما است ان شاءالله تامین امنیت داخلی و عمومی مردم است، ابراز امیدواری کرد که با کمک دولت و دستگاهای قضائی، مجلس شورای اسلامی و البته حمایت مردم این امنیت به خوبی فراهم شود.