پل تقاطع غیر همسطح کمر بندی کلاچای شهرستان رودسر به بهره‌برداری رسید

  در آیینی روز سه‌شنبه با حضور استاندار گیلان و جمع دیگری از مسئولان استان، شهرستان رودسر، بخش و شهر کلاچای، پروژه پل تقاطع غیر همسطح کمربندی کلاچای شهرستان رودسر در شرق استان گیلان گشایش و به بهره‌برداری رسید. استاندار گیلان در جریان افتتاح این پروژه گفت: پل تقاطع غیر همسطح کلاچای از سال ۹۲ […]

 

در آیینی روز سه‌شنبه با حضور استاندار گیلان و جمع دیگری از مسئولان استان، شهرستان رودسر، بخش و شهر کلاچای، پروژه پل تقاطع غیر همسطح کمربندی کلاچای شهرستان رودسر در شرق استان گیلان گشایش و به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان در جریان افتتاح این پروژه گفت: پل تقاطع غیر همسطح کلاچای از سال ۹۲ آغاز و هشت سال به طول انجامید، اما به برکت دولت سیزدهم ظرف یک سال با حرکت انقلابی و مدیریت جهادی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اسدالله عباسی افزود:
بنا بود این پروژه دهه فجر به بهره‌برداری برسد اما نواقصی در فرایند آن مترتب بود که به مجرد تکمیل، امروز موفق به بهره‌برداری از آن شدیم.

استاندار گیلان یادآور شد:
امسال برای انجام این پروژه حجیم و سنگین ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.
وی از شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای، راهداری و اداره کل راه و شهرسازی که در فرایند انجام این پروژه اهتمام ویژه داشتند تشکر کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه از این گونه طرح های نیمه تمام در سطح استان زیاد است تصریح کرد:
تکمیل این پروژه ها به سرعت در دستور کار دولت آقای رئیسی قرار گرفته است.
به گفته وی، دهها پروژه از این طرحهای نیمه تمام سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان طول پروژه را ۷۲۰ متر و با هزینه ۶۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از محل منابع ملی اعلام کرد.
هادی رحمانی افزود:
این پروژه جزو نسل سوم راههای برون شهری است.

مهدی رشاد شهردار کلاچای هم ضرورت اجرا و تکمیل این پروژه را از الزامات دانست و گفت: این پروژه از امروز زیر خط ترافیک قرار می گیرد.

کامران علیپور کلایه رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم گفت:
با بهره برداری از این پروژه به کاهش بار ترافیکی و افزایش ضریب ایمنی منطقه کمک شایانی می کند.

مرتضی فرزاد فر نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم اضافه کرد: تحقق این پروژه از خواسته ها و انتظارات به حق مردم منطقه بوده است.

اشکان هاشم زاده عضو شورای اسلامی شهر کلاچای هم بیان کرد: بسیار خوشحالیم که این پروژه که نافع و مصالح منطقه را تامین می کند افتتاح شد.

عکس و خبر: معصوم ملکی آزارکی _ خبرنگار