پیام نوروزی عیسی فرهادی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

بسم الله الرحمن الرحیم مصادف شدن بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی را بوجود آورده تا به خودشناسی که مبنای خداشناسی است برسیم . طبیعت به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. دلی که بیدار است، در هر پدیده ای عبرتی می بیند و از هر نشانه ای، درسی […]

بسم الله الرحمن الرحیم

مصادف شدن بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی را بوجود آورده تا به خودشناسی که مبنای خداشناسی است برسیم . طبیعت به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. دلی که بیدار است، در هر پدیده ای عبرتی می بیند و از هر نشانه ای، درسی می آموزد و پندی می داند. بیداردلان، از بهار، درس تحول و نو شدن می آموزند.
دعای تحویل سال هم به خوبی بیانگر این امر است که مهم‌ترین تحول در نوروز و در آستانه سال جدید، تحول احوال خویش و بهترین دعا در لحظه تحویل سال هم دعا برای تحول اخلاقی خودمان است. تحول سال جدید شمسی مصادف با نوعی تحول در عالم طبیعت است و فرصتی است برای اینکه انسان به تحول درونی و به اصلاح امور روحی، معنوی و مادی خود بپردازد.
خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت در این میدان سازندگی عطا فرمود تا سهمی هر چند اندک در این جهاد عظیم بر عهده داشته باشیم و باز هم قادر بی همتا را ‌سپاس می نهیم که به همه ما قدرت خدمت عطا فرمود تا در حد توان دین خود را در قبال مردم خوب کشور عزیزمان ادا نمائیم.
امیددارم که با عنایت خداوند منان بتوانیم در سال جدیــد،که به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال “ مهار تورم و رشد تولید ” مزین گردیده قدم‌های استوار در راه خدمت به مردم ، اعتلای کشور عزیزمان و توسعه همه جانبه منطقه آزاد انزلی برداریم

عیسی فرهادی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی