دکتر ولی جهانی ،مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان مدیری متواضع ، متخصص و موفق می باشد

کرسی شایسته ی یک شایسته

گیلان بهتر نوین__علی کریمی پاشاکی__ روزنامه نگار__ابتدا لازم میدانم از قضاوت غیر کارشناسانه و زود هنگام در ارتباط با نحوی مدیریت جناب آقای دکتر جهانی ،مدیر کل فاضل و فرهیخته میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان داشتم از ایشان عذرخواهی نمایم. دکتر جهانی یک باستان شناس حرفه ای ، متخصص ،دانا، بومی و […]

گیلان بهتر نوین__علی کریمی پاشاکی__ روزنامه نگار__ابتدا لازم میدانم از قضاوت غیر کارشناسانه و زود هنگام در ارتباط با نحوی مدیریت جناب آقای دکتر جهانی ،مدیر کل فاضل و فرهیخته میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان داشتم از ایشان عذرخواهی نمایم.

دکتر جهانی یک باستان شناس حرفه ای ، متخصص ،دانا، بومی و دارای اخلاق نیکو ی است . ایشان بدلیل تحصیلات ،تخصص و تجربه کار سالیان متمادی، از دانش بالایی در حوزه ی مدیریت میراث فرهنگی و… برخوردار است و اثبات کرده که هم می تواند مدیری توانا و دانا و با دسپلین کاری باشد و هم می تواند در مراکز آموزش عالی و تحقیقات و پژوهشهای باستان شناسی و اتاق های فکر استانی و کشوری در ارتباط با میراث فرهنگی و…اثر گذاری بسیار فراوانی داشته باشد.
به جرأت می‌توان اعتراف کرد که میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان پس سالیان بسیار طولانی مدیری توانمند ،پاکدست،متخصص و کارآمد را به خود می بیند.
کسی که تمام مراحل کار و تحصیلات عالی در این تشکیلات گذرانده و به یک مدیر توانمند تبدیل شده است.

به گواه آمار و عملکرد
صد البته براساس میزان اعتبارات و منابع تخصیص یافته به اداره ی کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان که یکی از استانهای مستعد دارای شناسنامه تاریخی و تمدنی در زمینه ی قدمت تاریخی و میراث فرهنگی و قابلیت ها و پتانسیل های متنوع گردشگری است ،تاکنون توانسته کارنامه ی قابل قبولی داشته باشد.

مدیریت کنونی میراث فرهنگی استان گیلان به علت توانایی و دانایی که طی سالیان متمادی از این حوزه ی مهم کاری داشتند برای مدیریت این مجموعه با شایستگی وظایف محوله را با همکاری کارکنان زحمتکش و متخصص این در اداره ی کل میراث فرهنگی استان گیلان انجام داده اند و هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری اداره ی کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گیلان را در کشور در سطح قابل قبولی نگهداشته اند.

حوزه های مهم گردشگری و صنایع دستی

در ارتباط با حوزه های گردشگری و صنایع دستی با توجه به اشراف ایشان به لحاظ علمی مدیریتی به موضوع صنایع دستی و مقوله ی گردشگری مدیریت و ساماندهی این حوزه های مهم هم با توجه به منابع و اعتبارات تخصیص یافته برنامه‌ریزی و اقدامات تأثیرگذاری انجام شده و اقدامات تعیین کننده ای هم در دست اقدام است تا بتواند بازدهی و تاثیرگذاری این حوزه‌ها را به صورت واقعی در آورد.

مدیریت دکتر جهانی در اداره ی کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری نشان که یک مدیر توانمند ،پاکدست و متخصص،متعهد و با اخلاق و بومی چقدر می تواند در پیشبرد اهداف سازمانی در زمینه های مختلف تاثیر گذار و مفید و راهگشا باشد.