پاسکاری مدیران یا فرار از پاسخگویی!  

کسی از خانه اعیانی معاون استاندار گیلان خبری ندارد؟

در روزهای گذشته برخی رسانه ها از خانه اعیانی سازمانی در گلسار رشت گفته اند که یکی از معاونان استاندار گیلان در آن سکونت دارد. مطلب منتشر شده و برخی پیگیری‌ های اولیه حاکی از آن بود که این خانه احتمالا متعلق به سازمان حمل و نقل جاده ای باشد که وابسته به وزارت راه […]

در روزهای گذشته برخی رسانه ها از خانه اعیانی سازمانی در گلسار رشت گفته اند که یکی از معاونان استاندار گیلان در آن سکونت دارد.

مطلب منتشر شده و برخی پیگیری‌ های اولیه حاکی از آن بود که این خانه احتمالا متعلق به سازمان حمل و نقل جاده ای باشد که وابسته به وزارت راه و شهرسازی است؛ اما مدیران مربوطه در این دو سازمان در این زمینه ابراز بی اطلاعی کرده اند.

کسی از خانه اعیانی معاون استاندار گیلان خبری ندارد؟

غلامعلی نیک فهم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در گفتگو با حرف تازه ‌می گوید از وجود این ملک و اینکه چنین ملکی در اختیار معاون استاندار گیلان باشد اطلاعی ندارد.

همچنین تلفن همراه مدیرکل راه و شهرسازی گیلان نیز مدام مشغول بود و چندین بار تماس با هادی رحمانی بی نتیجه ماند.

رحمت زاده معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گیلان نیز اعلام کرد که هیچ خانه ای در بلوار اصفهان به نام اداره کل راه و شهرسازی وجود ندارد.

این که مدیران فوق در این رابطه سکوت می‌کنند و قصد پاسخگویی ندارند و یا آن که واقعا چنین ملکی متعلق به این نهادها نیست هنوز مشخص نشده است.

هرچه است بنا بر ادعای برخی رسانه ها، ظاهرا خانه ای اعیانی چند ده میلیاردی وجود دارد که معاون استانداری در آن سکونت دارد و شاید همین عدم اطلاع مدیران ذیربط باعث شده که در آنجا سکونت داشته باشد.

این آمادگی وجود دارد به منظور تنویر افکار عمومی، ماجرای این خانه اعیانی شفاف سازی شود تا مردم بدانند چنین ملکی متعلق به کدام نهاد است و چگونه در اختیار یک مدیر قرار دارد و یا آن که اصلا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر؟