دیدار سربازرس استان گیلان با سیاهکارزاده:

گسترش همكاری با استقرار هیأت بازرسی در سازمان منطقه آزاد انزلی

سجاد ده ده جانی، مدیرکل بازرسی استان گیلان با محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان دیدار کرده و در خصوص راهکارهای توسعه همکاری ها و هم افزایی میان نهادی به تبادل نظر پرداختند. محمد سجاد سیاهکارزاده،در این دیدار با بیان اینکه سلامت نیروی انسانی و عمل براساس قانون یکی از مقدمات اعتماد […]

سجاد ده ده جانی، مدیرکل بازرسی استان گیلان با محمد سجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان دیدار کرده و در خصوص راهکارهای توسعه همکاری ها و هم افزایی میان نهادی به تبادل نظر پرداختند.

محمد سجاد سیاهکارزاده،در این دیدار با بیان اینکه سلامت نیروی انسانی و عمل براساس قانون یکی از مقدمات اعتماد ساز فعالیت اقتصادی در مناطق آزاد است، اظهار داشت: با عنایت به این واقعیت که کشورمان در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، تعامل و هم افزایی میان نهادی جهت اجرای کامل و دقیق قانون و مقررات مناطق آزاد و فرهنگ سازی در این زمینه حائز اهمیت بسیار است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه طهارت اقتصادی پیش شرط مشروعیت مسئولین و شرط لازم مدیران سازمان متبوع وی می باشد، گفت: بعد از سلامت اداری، کارآمدی و تخصص ارکان اصلی ارزیابی عملکرد مدیریتی و نیروی انسانی این سازمان محسوب می شود.

مدیرکل بازرسی استان گیلان با استقبال از جوانی، تخصص و تعهد مدیریت عالی و پرسنل سازمان منطقه آزاد انزلی، از گسترش همکاری های فی مابین استقبال کرده و افزود: استقرار هیأت بازرسی استان در منطقه گام مهمی در مسیر تعمیق و توسعه هم افزایی فی مابین بوده؛ موضوعی که نقش محوری در اعتماد سازی جلب سرمایه گذاران ایفا می کند.

گفتنی است در این دیدار معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل بازرسی استان حضور داشتند؛ طرفین به بیان سازوکارهای افزایش همکاری میان نهادی جهت تسهیل امور فعالین اقتصادی، پرداختند.