گوشه ای از همت و تلاش خالصانه کارکنان ادارات فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان جهت ارائه‌ خدمات حضوری و پاسخگویی بهتر به مشترکین و متقاضیان محترم

خداوند منان را شاکریم که توفیق خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی را به منظور رفع مشکلات و دغدغه های آنها و ارائه خدمات مطلوب و لازم در حوزه توزیع برق استان به ما عنایت کرده است.* شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افتخار خدمت رسانی به بیش از یک میلیون و ششصد هزارمشترک برق را […]

خداوند منان را شاکریم که توفیق خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی را به منظور رفع مشکلات و دغدغه های آنها و ارائه خدمات مطلوب و لازم در حوزه توزیع برق استان به ما عنایت کرده است.*

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افتخار خدمت رسانی به بیش از یک میلیون و ششصد هزارمشترک برق را دارد ، لذا در راستای کاهش تردد بین شهری ،استفاده از سامانه برق من می تواند دریچه ای نو در ارائه خدمات نوین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به هم استانی های گرامی باشد.

سامانه برق من ،همانند شرکت توزیع کوچک و به صورت آنلاین با ارتباط دوسویه بین مردم و این شرکت تمامی خدمات قابل ارائه را در خود جای داده است .

متقاضیان و مشترکین محترم میتوانند در بخش های خدمات مشترکین ، شبکه و بهره برداری تمامی درخواست های خود را در سامانه برق ایران به ثبت رسانده تا پس از پردازش توسط همکاران شرکت و دریافت کد رهگیری گام به گام در جریان پیشرفت کار خود قرار بگیرند و در نهایت خدمت مورد نیاز را دریافت کنند.

هم استانی های ارجمند می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir و یا کافه بازار نسبت به دریافت این اپلیکیشن جامع و کاربردی اقدام و با نصب آن بر روی گوشی های هوشمند خود از مزایا و خدمات متنوع آن بهره مند شوند.