گیلان هم از مسمومیت های زنجیره ای و سمی در امان نماند

ریحانه خوشحال . دبستان دخترانه حمزه رفعتی رشت و دبیرستان دخترانه تاجگردون در لاهیجان از جمله مواردی است که شنیده میشود برخی از دانش آموزان در آن دچار مسمومیت شده اند که در پی این مسمومیت دانش آموزان مسموم شده به بیمارستان رازی منتقل شدند.

خبرها حاکی از اینست که موج مسمومیت ها که دانش آموزان دختر زیادی را در هفته های اخیر در مدارسی همچون تهران اردبیل بروجرد و قم . غیره را درگیر کرده بود به گیلان هم رسیده و دانش آموزان گیلانی نیز از مسمومیت ها در امان نمانند.

دبستان دخترانه حمزه رفعتی رشت و دبیرستان دخترانه تاجگردون در لاهیجان از جمله مواردی است که شنیده میشود برخی از دانش آموزان در آن دچار مسمومیت شده اند که در پی این مسمومیت دانش آموزان مسموم شده به بیمارستان رازی منتقل شدند.

آقایان مسئول تا کی باید شاهد این مسمومیت ها باشیم؟ تا کی باید مردم با ترس و هراس زندگی کنند ؟

باتوجه به اینکه اکثر مدارس ما مجهز به دوربیهای مداربسته است چرا تا کنون فیلم هیچ کدام از دوربین های مدارس منتشر نشده است ؟ چرا در هنگام وقوع این اتفاقات یا اعلام میکنند دوربین ها خراب بوده یا فیلمها بصورت بریده بریده موجود است؟

از مقامات قضایی، مدعی االعموم  و آموزش و پرورش خواستار رسیدگی فوری و انتشار فیلمها برای روشنگری اذهان عمومی  هستیم تا اولیا با چشم خود مقصران این جنایتها را ببیند و در پی آن اشد مجازاتی که برای این داعشیان صادر میکنید را به نظاره بنشینند  تا کمی از امنیت خاطرشان تامین و آرامش به والدین مضطرب بازگردد.

لازم به ذکر است باتوجه به آنکه به لحاظ امنیتی و روانی والدین و مردم دچاره تشویش و اضطراب شده اند پیشنهاد میشود تا دستگیرشدن عاملان این جنایت  تروریستی و اشد مجازاتشان در ملاء عام (تا درس عبرتی برای سایر جنایتکاران باشند), کلاسها به صورت غیرحضوری برگزار گردد تا هم دانش آموزان از درس عقب نمانند و هم اولیا به آرامش برگردند.