یک ایرانی رئیس دپارتمان علوم اعصاب دانشگاه بین المللی titu بلژیک شد

با حکم پورفسور فرناندو لوپز رئیس دانشگاه بین المللی titu بلژیک دکتر مازیار صیادی بعنوان عضو هیات علمی و رئیس دپارتمان علوم اعصاب این دانشگاه منصوب گردید. به گزارش خط اول، در حکم پورفسور لوپز رئیس دانشگاه titu بلژیک آمده است : دکتر مازیار صیادی رئیس دپارتمان علوم اعصاب خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که […]

با حکم پورفسور فرناندو لوپز رئیس دانشگاه بین المللی titu بلژیک دکتر مازیار صیادی بعنوان عضو هیات علمی و رئیس دپارتمان علوم اعصاب این دانشگاه منصوب گردید.

به گزارش خط اول، در حکم پورفسور لوپز رئیس دانشگاه titu بلژیک آمده است :

دکتر مازیار صیادی رئیس دپارتمان علوم اعصاب

خوشحالیم به اطلاع شما برسانیم که به عنوان رئیس بخش علوم اعصاب دانشگاه بین المللی TITU منصوب شده اید. این انتصاب به منزله قدردانی از صلاحیت و تعهد شما در زمینه آموزشی و پژوهشی است. به عنوان یک عضو هیئت علمی، شما نقش مهمی در هدایت دانشجویان ما و کمک به تلاش های تحقیقاتی دانشگاه ایفا خواهید کرد. ما این موفقیت را به شما تبریک می گوییم و منتظر کمک های شما به دانشگاه هستیم.

گفتنی است، دکتر مازیار صیادی امیرکیاسر اهل گیلان و دارای مدرک دکتری علوم اعصاب از دانشگاه تکنوفست بلژیک می باشد، وی سال ۲۰۲۲ مبدع متددرمانی نروتراپی MIG در جهان بود که در فستیوال های مختلف از جمله فستیوال اکادمی علوم اروپا لوح تقدیر و مدال طلا دریافت کرد.