اختصاص زمین مناسب برای احداث پایگاه بسیج و خانه عالم در طول لات رحیم آباد رودسر

  عضو شورای اسلامی روستای طول لات بخش رحیم آباد رودسر از موافقت مدیر عامل آب منطقه ای گیلان برای اهدای زمین مناسب برای احداث پایگاه بسیج و خانه عالم در این روستا خبر داد. معصوم ملکی آزارکی این خبر را پس از انجام دیدار با مهندس وحید خرمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای […]

 

عضو شورای اسلامی روستای طول لات بخش رحیم آباد رودسر از موافقت مدیر عامل آب منطقه ای گیلان برای اهدای زمین مناسب برای احداث پایگاه بسیج و خانه عالم در این روستا خبر داد.

معصوم ملکی آزارکی این خبر را پس از انجام دیدار با مهندس وحید خرمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان اعلام و گفت:
در این دیدار سازنده که در محل آب منطقه ای استان صورت گرفت، آقای خرمی با اهدای زمین مناسب در روستای طول لات برای ساخت این دو ظرفیت مهم موافقت و عن قریب کلنگ عملیات اجرایی ساخت آنها به زمین زده می شود.

وی اظهار کرد:
تمام تلاشم بر این است به عنوان خادم و عضو کوچک در شورای روستای طول لات تا مادامیکه در عرصه خدمت گذاری حضور دارم خدمتگزار شایسته ای برای مردم منطقه باشم.

ملکی تصریح کرد:
آنچه در توان دارم برای توسعه و پیشرفت منطقه در ابعاد و اشکال مختلف فرو گذار نخواهم کرد چرا که اعتقاد راسخ دارم مردم این روستا شایسته بهترین خدمات رسانی هستند.

عضو شورای اسلامی روستای طول لات یادآور شد در دیداری که اواخر اسفند ماه سال گذشته در محل استانداری گیلان با جناب آقای دکتر عباسی استاندار محترم و معزز گیلان داشتم از ایشان درخواست زمین مناسب برای احداث پایگاه بسیج و خانه عالم در روستای طول لات را داشتم که ضمن استقبال از این درخواست، این موضوع را به مدیر عامل محترم آب منطقه ای گیلان انتقال و این عزیز بزرگوار نیز موافقت خود را برای اهدای زمین و ساخت این دو فضای فرهنگی اعلام کردند.

وی در پایان بار دیگر از نوع، نگاه و نگرش دکتر عباسی استاندار گیلان برای توسعه و ارتقاء منطقه قدردانی و آن را موید رفتار مسئولانه و متعهدانه ایشان دانست.