در غیاب استاندار و مدیریت شرکت؛

اعتراض عضو شورای شهر رشت به عدم پرداخت حقوق پرسنل آبفای گیلان!

عدم پرداخت حقوق پرسنل رسمی آبفای گیلان طی ماه‌های گذشته بارها اطلاع رسانی شده است و با وجود وعده های فراوان هنوز تحقق نیافته است. عدم پرداخت حقوق کارمندان از جمله مواردی است که کمتر سابقه داشته و معمولا حقوق کارمندان سر ماه پرداخت می‌شود. حتی یکی از اعضای شورای شهر رشت نیز نسبت به  این […]

عدم پرداخت حقوق پرسنل رسمی آبفای گیلان طی ماه‌های گذشته بارها اطلاع رسانی شده است و با وجود وعده های فراوان هنوز تحقق نیافته است. عدم پرداخت حقوق کارمندان از جمله مواردی است که کمتر سابقه داشته و معمولا حقوق کارمندان سر ماه پرداخت می‌شود.

حتی یکی از اعضای شورای شهر رشت نیز نسبت به  این موضوع  انتقاد کرده و از استاندار گیلان درخواست کرده که نسبت به این موضوع ورود کند. البته استاندار بارها وعده پیگیری داده که ظاهرا فعلا خبری از آن نیست.  مدیریت آبفای گیلان هم هیچ اشاره ای به آن نمی کند و پرتال اطلاع رسانی شرکت اخبار دیگر را پوشش می‌دهد!

سیدحسین رضویان عضو شورای اسلامی شهر رشت در خصوص وضعیت حقوق و دستمزد پرسنل شرکت آب و فاضلاب گفت: همه انتظار داریم تا مسائل آب و فاضلاب شهر رشت در بهترین وضعیت خود مدیریت شود اما کسی می پرسد و یا می داند پرسنل آبفا چند ماه است حقوق و مزایای خود را در یافت نکرده و زندگی شان را چگونه می گذرانند؟

عضو شورای شهر رشت افزود:یکایک کارمندان و کارگران شرکت آب و فاضلاب شهروندان این شهر هستند و بنابر وظیفه قانونی خویش بعنوان نماینده مردم در پارلمان شهری خود را ملزم می بینم که از حقوق ایشان دفاع کنم.
وی در ادامه گفت: بر کسی پوشیده نیست در تحقق مدیریت جامع شهری برای ارائه خدمت به هنگام و در خور شان به شهروند می‌بایست نیرو و انرژی دستگاه‌های خدمت رسان در هم پوشانی و هم افزایی یکدیگر طراحی و تجمیع شود اما هنگامی که چند ماه یک کارمند و یا یک کارگر دستمزد خود را دریافت نکرده است چگونه انتظار داریم تا ادای وظایفش را در نهایت کوشایی و دقت بعمل آورد.
دکتر رضویان در انتها گفت:همه می بایست به شرکت آب و فاضلاب کمک کنیم و در این ارتباط از استاندار محترم بعنوان نماینده عالی دولت در استان و شورای مدیران ارشد صنعت آب و برق گیلان خواستارم به موضوع حقوق و دستمزد پرسنل آبفا ورود نموده و با تمهید تسهیلات مالی و رایزنی با شرکت مهندسی آب و فاضلاب ایران جهت بهرمندی متناسب از پرداخت کمک زیان دولتی در کمک به حل این مسئله مشارکت نمایند.