همایش سه روزه اورژانس‌های جراحی، تروما و نقش پاراکلینیک، به کار خود پایان داد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، همایش سه روزه اورژانس‌های جراحی، تروما و نقش پاراکلینیک از امروز چهارشنبه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های دانشکده داروسازی رشت برگزار شده بود، امروز به کار خود پایان داد. در این همایش سه روزه ، دکتر محمد رئیس‌زاده- رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا)، همایش سه روزه اورژانس‌های جراحی، تروما و نقش پاراکلینیک از امروز چهارشنبه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های دانشکده داروسازی رشت برگزار شده بود، امروز به کار خود پایان داد.
در این همایش سه روزه ، دکتر محمد رئیس‌زاده- رئیس سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر انوش برزیگر- رئیس نظام پزشکی رشت و حومه و همچنین پزشکان متخصص و جراحان  برجسته کشوری و استان گیلان حضور داشتند.

این همایش در هشت پنل تخصصی اصول اولیه تریاژ در برخورد با بیمار MT، آسیب‌های عروقی در تروما، آسیب‌های ارگان‌های شکمی در تروما، تصویربرداری در تروما و عوارض گوارشی در تروما، اورژانس آسیب فک و صورت و درمان زخم و کنترل شوک، آسیب‌های تروماتیک قفسه صدری و تروما در بارداری، برخورد با محور شکستگی اندام و لگن و نقش فیزیوتراپی و همچنین آسیب‌های CNS تروما در اطفال، برگزار شد .