گامی آرمانی در صنعت بیمه رشت
راضیه حاجی پور ،جامعه شناس و روزنامه نگار __با توجه به پایین بودن سطح اطلاع رسانی عمومی در حوزه صنعت بیمه در یادداشت پیش رو سعی در تحلیل عملکرد یکی از نمایندگان برتر بیمه دانا را داریم. مدیریت سرمایه گذاری در بیمه های عمر و زندگی به دلیل ویژگی های خاص آن, از اهمیت بالایی […]
راضیه حاجی پور ،جامعه شناس و روزنامه نگار __با توجه به پایین بودن سطح اطلاع رسانی عمومی در حوزه صنعت بیمه در یادداشت پیش رو سعی در تحلیل عملکرد یکی از نمایندگان برتر بیمه دانا را داریم.
مدیریت سرمایه گذاری در بیمه های عمر و زندگی به دلیل ویژگی های خاص آن, از اهمیت بالایی برخوردار است. بیمه عمر بر خلاف سایر بیمه نامه ها، بلندمدت بوده و عمدتا متمرکز بر بازده سرمایه گذاری است.
نفوذ بیمه های عمر و زندگی در ایران نسبت به نرخ متوسط جهانی بسیار پایین است. تورم مزمن و افت شدید ارزش پول ملی از دلایل مهم تردید مردم به موفقیت بیمه های زندگی در ایران است.در نظر گرفتن سبک زندگی،علایق و عقاید مردم در انتخاب بیمه های زندگی تاثیر بسزایی دارد.در این میان عملکرد هوشمندانه و صادقانه مدیران ارشد و نمایندگی های شرکت های بیمه می تواند در آگاهی بخشی و فروش بیمه های زندگی تاثیر گذار باشد.
در طی یک سال گذشته نمایندگی کد۸۱۶۹ بیمه دانا به مدیریت ایمان عدل خانقاه توانسته است با به کارگیری اطلاع رسانی روشمند و تاثیر گذار در حوزه فروش و فرهنگ سازی بیمه های زندگی تاثیر چشم گیری گذاشته و موفق به کسب رتبه برتر رشت شود.
ایمان عدل خانقاه ضمن تشکر از حمایت و هم اندیشی سازنده حسن محمدیان رئیس شعبه بیمه دانا رشت ،از فعالیت های هدفمند رئیس شعبه رشت قدردانی نمود.
به نظر میرسد؛استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت بیمه، افقهای جدیدی را به سوی فعالان این صنعت گشوده است. در این میان بهره گیری از هوش مالی،ابتکار و نوآوری در نحوه ارائه دادن بیمه های زندگی،سطح مطالعه و علم بازاریابی از نکات طلایی و کلیدی موفقیت مدیران ارشد در صنعت بیمه می باشد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0