به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به انجام رسید:

برگزاری جشن ستادی اعیاد قربان و غدیر خم در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ به مناسبت گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت، جشن ستادی اعیاد قربان و غدیر خم با حضور دکتر محمدتقی آشوبی-رییس دانشگاه، اعضای هیات رییسه، جمعی از دانشجویان، کارکنان دانشگاه و خانوده آنها، عصر روز سه‌شنبه، ۱۳ تیر ماه ،در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و درمانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ به مناسبت گرامیداشت دهه‌ی امامت و ولایت، جشن ستادی اعیاد قربان و غدیر خم با حضور دکتر محمدتقی آشوبی-رییس دانشگاه، اعضای هیات رییسه، جمعی از دانشجویان، کارکنان دانشگاه و خانوده آنها، عصر روز سه‌شنبه، ۱۳ تیر ماه ،در سالن اجتماعات مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) رشت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان،با اشاره به فضیلت ایام امامت و ولایت، اظهار کرد: بالاترین و عالی‌ترین مصداق قربان، جهاد با نفس و ذبح رذایل نفسانی است.
وی در ادامه یادآور شد: روح انسان، در عید قربان از رذایل و هواهای نفسانی پاک خواهد شد تا با طهارت و پاکی در مسیر عید غدیر خم، عید ولایت امیرالمومنین علی (ع) قرار گیرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به حضور کارکنان و خانواده‌ های آنها در این مراسم، ابراز خرسندی کرد و گفت :امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی، شاهد گسترش فرهنگ ولایت مداری در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان باشیم.
درادامه،حجت‌الاسلام والمسلمین کیماسی نیز ضمن تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر،تصریح کرد: غدیر، روز تبسم و اصل اسلام، ترویج شادی و آرامش در قلوب مومنین است که لازمه‌ی آن، ذکر یاد خدا و توسل به اهل بیت علیهم‌السلام و توجه به فرامین الهی می باشد.
گفتنی است: اجرای نمایش طنز توسط هنرمندان گیلانی، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان  از جمله برنامه‌های مراسم امروز بود.