مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی،

تامین ارزی واحدهای تولیدی امری ضروری و مهم است /با ساخت واحدهای چندین طبقه بخش تولید و صنعت را ارتقاء دهیم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی با اشاره به اینکه مشکلات ارزی واحدهای تولید حل می شود، گفت: تامین ارزی واحدهای تولیدی امری ضروری و مهم است.

فرشاد مقیمی  در نشست با صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی گیلان در محل دفتر مرکزی شرکت شهرکهای صنعتی گیلان اظهار کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف واگذاری سند شرکت‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: در کشور مشکلی در حوزه سند شرکت‌های مستقر در شهرک‌ها وجود ندارد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه مشکلات ارزی واحدهای تولیدی حل می‌شود، گفت: تأمین ارزی واحدهای تولیدی امری ضروری و مهم است.

مقیمی با تاکید بر لزوم تأمین مواد اولیه شرکت‌های تولیدی و صنعتی بیان کرد: مهم‌ترین دغدغه شرکت‌های تولیدی و صنعتی تأمین مواد اولیه است.

وی با تاکید بر لزوم بسترسازی زیرساخت‌های امکانی شهرک‌ها افزود: تأمین برق یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های تولیدگران است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی از تولید ۴۱۸ مگاوات برق تا پایان سال آینده در شهرک‌های صنعتی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر ۷۲۸ مگاوات برق در شهرک‌های صنعتی تولید می‌شود.

مقیمی با تاکید بر لزوم به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی بیان کرد: واحدهای تولیدی با علمی پایه کردن صنعت تولید در مدیریت مصرف برق تلاش کنند تا مصرف برق در حوزه صنعت تا حدودی کاهش یابد.

وی با اشاره به مشکلات زمین در حوزه تولید افزود: به جهت محدودیت زمین در گیلان با ساخت واحدهای چندین طبقه بخش تولید و صنعت را به ارتقاء ببرید