مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان:

تسریع در تامین برق متقاضیان از محل اعتبارات عوارض برق مورد توجه و پیگیری ویژه قرار گیرد

مسعود صادقی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بهمراه جمعی از معاونین و مدیران ضمن بازدید از امور های توزیع برق شهرستان های صومعه سرا و فومن به گفتگو با مدیران و کارکنان آنها پرداخت. صادقی طی این بازدید ها گفت : جذب منابع جهت اجرای طرح ها مبحث مهم برای اجرای آنهاست، […]

مسعود صادقی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بهمراه جمعی از معاونین و مدیران ضمن بازدید از امور های توزیع برق شهرستان های صومعه سرا و فومن به گفتگو با مدیران و کارکنان آنها پرداخت.

صادقی طی این بازدید ها گفت : جذب منابع جهت اجرای طرح ها مبحث مهم برای اجرای آنهاست، از این رو انتظار داریم مدیران امورهای اجرایی برای جذب اعتبارات جدید ،در صورت وضعیت طرحهای در حال اجرا توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: اولویت ها و درخواست های مردمی باید در دستور کار گیرد و از طرح مشکلات توسط مراجعین و مشترکین به چشم یک فرصت نگاه کنیم تا نقاط ضعف سریع تر برطرف شوند.

مدیر عامل توزیع برق گیلان به طرح های قبلی و موجود از محل عوارض برق اشاره و تاکید کرد: تمامی دستورکار ها در کد عوارض برق باید تسریعا در قالب صورت وضعیت ارجاع شود و انتظار داریم امورهای توزیع برق صومعه‌سرا و فومن و سایر امور های اجرایی تا ۲۰ اردیبهشت نسبت به ثبت صورت وضعیت قرارداد عوارض سال۱۴۰۱ ودستورکار تامین برق عوارض سال ۱۴۰۲اقدام کنند.

گفتنی است طی این بازدید داداشی و محجوب مدیران امور های توزیع برق صومعه‌سرا و فومن برخی از چالش های حوزه کاری خود را بیان داشتند و با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد همراه در این خصوص گفتگو برای حل سریع تر صورت پذیرفت.