بر اساس گمانه زنی ها و نظر سنجی ها در سطح شهرستان های رشت و خمام در ارتباط با انتخابات مجلس دوازدهم ؛

دکتر نوبخت نفر اول/مقبولیت و جامعه پذیری از دکتر نوبخت ، در واقع نوعی همراهی مردم با تفکرات میانه روانه و دوری از تندروی می باشد

دکتر نوبخت ، نفر اول نظر سنجی ها و گمانه زنی های انتخاباتی در شهرستان های رشت و خمام

اختصاصی _ پایگاه خبری و تحلیلی گیلان بهتر نوین _رقابت های انتخاباتی در شهرستان های رشت و خمام با ورود دکتر محمد باقر نوبخت به صحنه ی رقابت ها و نامه نگاری جهت انتقال حوزه ی انتخابیه اش از تهران به رشت وارد فاز جدید و جدی شده است.
دکتر محمد باقر نوبخت ، نماینده چندین دوره ی مجلس شورای اسلامی از حوزه ی شهرستان رشت که همیشه به عنوان نفر اول در انتخابات مجلس با اخذ آرای بالا از شهروندان و روستاوندان فهیم رشتی تا دوره ی ششم وارد مجلس شد.این روند نشان داده است که مردم شهرستان های رشت و خمام دکتر محمد باقر نوبخت را قبول داشته و دارند..
نظر سنجی و گمانه‌زنی های جدید هم حکایت از این مقبولیت در شهروندان و روستاوندان فهیم رشتی و خمامی می باشد.

شایان گفتن است ، دکتر نوبخت ، هم در کسوت نمایندگی و هم در کسوت معاونت ریاست جمهوری و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور به همه ی ایرانیان و بویژه مردمان خوب، خونگرم و نجیب شهرستان های رشت و خمام ، علاقه و وابستگی خاصی داشته است.
این موضوع مهم یعنی بالا بردن دکتر محمد باقر نوبخت در نظر سنجی های اعلام شده ، نشان از این دارد که مردم از تندروها و تندروی خاطرات خوشی ندارند و تمایل به اعتدال و میانه‌روی دارند.