مخالفت محمد رنجبر نیاول و کمپین انتخاباتی مردمی این کاندیدای دوره ی دوازدهم مجلس از شهرستان لنگرود با پیشنهاد برخی برای تبلیغات و برپایی کارناوال های پرهزینه تبلیغاتی

    در آستانه ی شروع تبلیغات محیطی کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود ،محمد رنجبر و کمپین انتخاباتی مردمی ایشان با پیشنهاد برخی پیمانکاران امور تبلیغاتی برای برپایی تبلیغات محیطی و فیزیکی از جمله کارناوال های تبلیغی و برپایی بنرهای تبلیغاتی آنچنانی و پرهزینه ، شدیدأ مخالفت کردند. در […]

 

 

در آستانه ی شروع تبلیغات محیطی کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود ،محمد رنجبر و کمپین انتخاباتی مردمی ایشان با پیشنهاد برخی پیمانکاران امور تبلیغاتی برای برپایی تبلیغات محیطی و فیزیکی از جمله کارناوال های تبلیغی و برپایی بنرهای تبلیغاتی آنچنانی و پرهزینه ، شدیدأ مخالفت کردند.
در این ارتباط آقای محمد رنجبر نیاول ، نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه شهرستان لنگرود به خبرنگار ما گفت:
اساس و انگیزه ی اصلی که باعث شد تا در این رقابت مهم شرکت کنم این که بتوانم تا برای کاهش و حل مشکلات کشور ، استان گیلان و شهرستان لنگرود و مردمان نجیب و فهیم آن کاری انجام دهم . تبلیغات پر هزینه و غیرمتعارف در شرایط کنونی که مردمان نجیب و صبور شهرستان لنگرود با مشکلات معیشتی و کمبودهای مختلف دست و پنجه نرم می کنند ، در اعتقادات و باورهای من هیچ جایگاهی ندارند.

وی تأکید کرد :

در این ارتباط برخی فعالان در این حوزه برای پوشش تبلیغات انتخاباتی بنده پیشنهاد هایی دادند که با صراحت توسط بنده و تیم انتخاباتی و ستاد انتخابات اینجانب با تأکید تمام رد شد.

محمد رنجبر ،در ادامه خاطر نشان کرد:

بهترین تبلیغات و معرفی ، عملکرد چه در دوران خدمت گذاری و چه در زندگی عادی فردی و اجتماعی می باشد.اگر مردم بخواهند با یاری خداوند متعال همه چیز بخوبی پیش خواهد رفت و هر کسی را که مردم انتخاب کنند ، حتماً بهترین انتخاب خواهد بود و مورد احترام.

به گفته ی این کاندیدای نمایندگی مجلس از حوزه ی انتخابیه شهرستان لنگرود ، من می خواهم با آمدنم برای بهتر شدن وضعیت مردم و بهتر شدن وضعیت شهرستان لنگرود ، امید در مردم این دیار بوجود بیاورم ، نه اینکه با صرف هزینه های آنچنانی ،مردم را از خودم نا امید کنم.
مردم در جای جای این شهرستان در تمام خانه ها در روستا ها و شهرها بزرگترین عامل تبلیغات می باشند. آنان بهتر از همه می دانند که کاندیدای اصلح و مردمی کیست.