تغییر در معاونت منابع انسانی برق منطقه‌ای گیلان؛

نیروی انسانی، ثروت گرانبهای برق گیلان

دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، در این آیین بر جایگاه خطیر و کلیدی منابع انسانی در هر سازمان تأکید نموده و اظهار داشتند: نیروی انسانی شرکت، ثروت عظیم و گرانبهایی است که همواره باید در اولویت توجه و برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد. محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این […]

دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان، در این آیین بر جایگاه خطیر و کلیدی منابع انسانی در هر سازمان تأکید نموده و اظهار داشتند: نیروی انسانی شرکت، ثروت عظیم و گرانبهایی است که همواره باید در اولویت توجه و برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: نیروی انسانی هر شرکتی، بزرگترین، ارزشمندترین و گرانبهاترین سرمایه و ثروت هر سازمانی محسوب می شود. همانگونه که مرحله جذب منابع انسانی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است، حفظ و نگهداشت آن هم به مراتب مهم تر می باشد.

دشت بزرگ افزود: منابع انسانی هر شرکتی، مغز متفکر آن شرکت هستند و باید بستر خلاقیت و ابتکار را برای کارکنان فراهم آوریم تا شاهد انفجار ایده، خلاقیت و ابتکار در در جهت ارتقای سطح خدمات و رضایت‌مندی کارکنان باشیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به نقش و جایگاه خطیر یکایک کارکنان، گفت: تمامی کارکنان، بالقوه از استعداد و توانایی های بزرگی برخوردارند و این پتانسیل باید با آموزش، تقویت و شناسایی شوند تا به مرحله بالفعل برسند.

دشت بزرگ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هر یک از کارکنان این شرکت موظفند با تعهد و تلاش شبانه‌روزی و جهادی، مانع هرگونه آسیب به شرکت شده و در جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی گام بردارند، افزودند: “عامل اصلی موفقیت، تلاش و کار مضاعف است. ما باید فراتر از تمرکز بر دستاوردهای بزرگ، به حفظ و نگهداری دستاوردهای گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده‌ای روشن‌تر برای برق گیلان اهتمام ورزیم.

ایشان در پایان سخنان خود بر ضرورت تعامل و ارتباط نزدیک با کارکنان و خانواده‌هایشان و همچنین ذینفعان مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی تمامی ارکان شرکت، شاهد پیشرفت روزافزون و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم شریف استان گیلان باشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان ضمن قدردانی از خدمات صادقانه روان گرد و با آرزوی موفقیت برای وی گفت: امید است با انتصاب خسروی و اتکا به تعهد، تخصص و تجربه ایشان، شاهد تحولات مثبتی در حوزه منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای گیلان و ارتقای سطح خدمات و رضایت‌مندی کارکنان این شرکت باشیم. همچنین انتظار می رود از تجربیات و دانش روانگرد در راستای رشد و تعالی سازمان استفاده مطلوب شود.

در این آیین، روانگرد معاون سابق منابع انسانی گفت: داشتن مسئولیت بسیار سنگین بوده و امروز که این مسئولیت از دوش بنده برداشته شد بسیار خوشحالم و احساس سبکبالی می کنم.

وی افزود: در طول دوران خدمت خود، عامدا و عالما حق کسی را پایمال نکردم و از این بابت و همچنین انتخاب خسروی از مجموعه منابع انسانی به عنوان سرپرست معاون منابع انسانی بسیار خوشحالم.

وی افزود: حوزه منابع انسانی بسیار مهم بوده و جز با همکاری و تعامل تمامی واحد های شرکت و علی الخصوص مدیریت عامل و منابع مالی نمی توان در این بخش موفق بود.

خسروی سرپرست منابع انسانی در این آیین گفت: از اعتماد مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان به بنده قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم از عهده این مسئولیت سنگین برآیم.

در پایان این آیین، حکم انتصاب سرپرست معاون جدید منابع انسانی به خسروی اهدا شد و ضمن قدردانی از روانگرد با تقدیم لوح سپاس، ایشان به عنوان مشاور شرکت برق منطقه ای گیلان منصوب شدند.