پتانسیل و ظرفیت خوب محمد رنجبر نیاول برای ایجاد همگرایی و هم افزایی در شهرستان لنگرود

به نظر می رسد ، مردم شهرستان لنگرود از مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای تا مناطق جلگه و ساحلی بعد از سالها در تب و تاب انتخابات و حضور شخصیت های مختلف با اندیشه ها،برنامه ها ،شعارها و عملکردهای….در دوره ی کنونی و پیش رو به نتایج مهمی رسیده‌اند. یکی از این نتایج مهم که در […]

به نظر می رسد ، مردم شهرستان لنگرود از مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای تا مناطق جلگه و ساحلی بعد از سالها در تب و تاب انتخابات و حضور شخصیت های مختلف با اندیشه ها،برنامه ها ،شعارها و عملکردهای….در دوره ی کنونی و پیش رو به نتایج مهمی رسیده‌اند.
یکی از این نتایج مهم که در نظر سنجی های غیررسمی و میدانی و محفلی که در نقاط مختلف شهرستان لنگرود توسط برخی از دوستان انجام شده‌است ، این موضوع مهم است که در تمام این مناطق مردم به این نتیجه رسیده اند که یک نفر در میان این نامزدها نمایندگی مجلس به همگرایی بیشتر کل شهرستان کمک خواهد کرد.
چون در پروسه ی عمل در سالهایی که در شهرستان لنگرود مدیر ارشد و میانی بود ،شعار بی عمل نداد و همیشه در تمام مواقعی که به حضور و مدیریت و عملکردشان نیاز بود ، در کنار مردم حضور عینی و واقعی داشت.
این موضوع باعث گردیده تا مردم شهرستان لنگرود ضمن احترام به نمایندگان گذشته و انتقاد از برخی عملکردهای آنان ،تقریبأ عده‌ای از مردم شهرستان لنگرود به این نتیجه رسیده اند که در میان نامزدهای کنونی ، یک نفر است که با توجه به عملکرد شان در موقعیت های اجرایی ،قادر خواهد بود که در حوزه ی مطالبات شهرستان بهتر از دیگران عمل نماید و آن شخص کسی جز« محمد رنجبر نیاول » نیست.
این واقعیت پروپاگاندای محض و تبلیغات بدون زمینه نیست و به نظر می رسد که ایشان بتوانند این مهم یعنی مطالبات انباشته شده ی مردم شهرستان لنگرود در حوزه‌های مختلف با توجه به اولویت های محرومیت و عقب‌ماندگی را با کمک قوه ی مجریه ساماندهی و جبران نمایند.
این موضوع در هر حال پتانسیل و ظرفیت خوبی است که هم‌اکنون در شهرستان لنگرود وجود دارد که ضرورت دارد تا از آن در انتخابات مجلس بخوبی استفاده شود.

علی کریمی پاشاکی_ روزنامه نگار