مدیرکل تامین اجتماعی گیلان :

شرکت ایران رادیاتور به عنوان منتخب ملی جشنواره کارفرمایان برتر مورد تجلیل قرار خواهد گرفت

از شرکت ایران رادیاتور به عنوان واحد نمونه معرفی شده تامین اجتماعی گیلان ، در زمره منتخبین ملی جشنواره کارفرمایان برتر این سازمان ، در آئینی با حضور مقامات و مسئولین کشوری تجلیل به عمل خواهد آمد .

علی حسین نژاد با بیان اینکه جشنواره کارفرمایان برتر این سازمان همه ساله و بر اساس شاخص های بیمه ای انجام می پذیرد افزود : در سالجاری نیز ۱۱۰ کارفرمای برتر توسط ۲۸ شعبه اجرایی در سطح استان به عنوان نامزدهای چهره های منتخب معرفی گردیدند که پس از ارزیابی های انجام شده توسط کمیته استانی ۱۰ کارفرمای برگزیده در آخرین روزهای بهمن ماه با حضور استاندار محترم و جمعی از فعالان تشکلهای کارفرمایی مورد تجلیل قرار گرفتند .

وی با اشاره به اینکه حسب اعلام قبلی دبیرخانه جشنواره ، مقرر گردیده بود تا از هر اداره کل یک کارفرما که دارای بالاترین امتیازات استانی بوده در سطح ملی مورد تجلیل قرار گیرد اظهار داشت شرکت ایران رادیاتور به عنوان یکی از واحدهای مطرح و خوشنام در عرصه کشوری با احراز بیشترین امتیاز از بین معرفی شدگان استان گیلان ، منتخب ملی برگزیده گردید .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت شرکت ایران رادیاتور از واحدهای تولیدی پویا و یک برند موفق میباشد که در شهرصنعتی رشت واقع شده و بیش از ۱۵۰۰ بیمه شده دارد .

علی حسین نژاد افزود براساس هماهنگی های اعلام شده از مبادی ستادی ، آئین تجلیل از ۳۳ منتخب ملی جشنواره کارفرمایی که شرکت ایران رادیاتور یکی از آنها میباشد در تاریخ ۱۵ اسفندماه در آستانه ولادت با سعادت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با حضور مقامات کشوری در تهران برگزار خواهد شد .