قابل توجه نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی ارشد کشوری و استانی؛

آیا استان گیلان هیچ سهمی از این همه امکانات و تجهیزات مختلف ارسالی مجامع بین المللی ندارد؟!؟!/آیا گیلان فقط برای رأی دادن به افراد مورد نظر شما ها و تفریح و تفرج تان خوب است؟!/گیلان و گیلانیان تنها

براساس اخبار و گزارش های واصله از تهران ،طی روز های اخیر با هماهنگی های سازمان جهانی بهداشت و برخی کشورهای اروپایی و غیر اروپایی انواع و اقسام دارو،تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی و درمانی به ایران ارسال شده است. این اقدامات بشردوستانه ی سازمان بهداشت جهانی و کشورهای اروپایی در این شرایط بسیار […]

براساس اخبار و گزارش های واصله از تهران ،طی روز های اخیر با هماهنگی های سازمان جهانی بهداشت و برخی کشورهای اروپایی و غیر اروپایی انواع و اقسام دارو،تجهیزات و امکانات پزشکی و بهداشتی و درمانی به ایران ارسال شده است. این اقدامات بشردوستانه ی سازمان بهداشت جهانی و کشورهای اروپایی در این شرایط بسیار سخت و دشوار که کمبود امکانات و تجهیزات و داروهای مختلف بشدت وجود دارد،اگر امکانات ارسالی مجامع بین المللی به موقع و به طور عادلانه بین استان‌های اصلی درگیر و کانون بیماری کرونا از جمله استان گیلان توزیع شود،قطعا در مهار بیماری و کاهش تلفات انسانی و مرگ‌ومیرها ،می تواند مؤثر باشد.

با کمال تأسف با توجه به عدم برخودار ی گیلان از این امکانات،به نظر می‌رسد توزیع این امکانات و تجهیزات اهدایی به طور عادلانه و منطقی در حال توزیع نیست.

نمایندگان گیلان در مجلس و مدیران اجرایی ارشد کشوری و استانی مرتبط چرا ساکتند وکاری نمی کنند؟!
متاسفانه در این رابطه هم مدیران اجرایی ارشد کشوری و استانی وهم نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی که برخی مواقع بخاطر مسائل پیش پا افتاده آنچنان سرو صدا ایجاد می کنند که گوش فلک را کر می نماید،تاکنون در قبال عدم توزیع و یا توزیع ناعادلانه ی این امکانات و تجهیزات اهدایی و حتی عدم تخصیص امکانات کشوری به استان گیلان کوچکترین عکس العمل تأثیرگذاری از خود بروز نداده‌اند.چرا چنین است؟!؟!
البته آقایان جعفرزاده ،کوچکی‌نژاد ،نیکفر و دلخوش تاکنون فقط در این ارتباط مصاحبه هایی انجام داده اند و دیگر هیچ.
جناب آقایان حسنی، خسته بند،شکری،داداشی،لاهوتی،افتخاری،
جمالی،عباسی از حوزه های مختلف برای کمک به گرفتن حق گیلان بلازده و درگیر بیماری قاتل و ضد انسانی کرونا در این وضعیت بسیار خطرناک تا جایی که ما اطلاع داریم ،کار خاصی انجام نداده‌اند،چرا نمایندگان گیلان در مجلس چنین بی تفاوت با امر به این خطیری برخورد می کنند؟!؟!
نکند برخی از نمایندگان چون خیال شان از انتخاب شدن راحت شده ،کم کارند و برخی دیگر بدلیل اینکه رأی نیاورده‌اند با بی عملی خود خدای نا کرده درحال انتقام از مردم حوزه های انتخابیه ی خود هستند.!؟

گیلانیان تنها

استان گیلان و مردم نجیب آن در این شرایط سخت به تنهایی و بدون کمک برخی دوستان مدعی و مدیر ارشد …تنهای تنها با غول عظیمی به نام بیماری قاتل کرونا، مانده است.چرا آقایان و مسئولانی که برند گیلان را یدک می‌کشند در بدترین شرایط گیلان عزیز را تنها گذاشته اند؟! آیا گیلان فقط برای رای دادن به افراد مورد نظر آنها ویا برای تفریح و تفرج خودشان و آقازاده هایشان خوب و دیگر هیچ.آیا اگر استان گیلان را با تمام جمعیت و امکانات به اسم شأن و اندک طرفداران شان بکنند با استاندار گیلان و دیگر مدیران درگیر با این بیماری همکاری می کنند ؟!

علی کریمی پاشاکی روزنامه‌نگار