• افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 8 - May - 2024
  • ساعت :
    هزینه 512 میلیون تومانی نماینده رشت در انتخابات؛

    آیا همه به عشق احمدی سنگری کار کردند!؟

    محمدرضا احمدی سنگری منتخب رشت در مجلس دوازدهم دومین فردی بود که هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام کرد که بنا به ادعای وی ۵۱۲ میلیون تومان است. مبلغی که یک ششم هزینه ادعایی مهدی فلاح منتخب دیگر رشت در مجلس است. وی هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را شامل ۴۱۵ میلیون تومان جهت چاپ پوستر و […]

    محمدرضا احمدی سنگری منتخب رشت در مجلس دوازدهم دومین فردی بود که هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام کرد که بنا به ادعای وی ۵۱۲ میلیون تومان است. مبلغی که یک ششم هزینه ادعایی مهدی فلاح منتخب دیگر رشت در مجلس است.

    وی هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را شامل ۴۱۵ میلیون تومان جهت چاپ پوستر و بنر، ۲۱ میلیون تومان جهت کرایه صندلی و برق کاری ستادها، ۱۵ میلیون تومان جهت تأمین هزینه ساخت کلیپ تبلیغاتی، ۱۴ میلیون تومان جهت هزینه سیستم صوت، ۳۲ میلیون تومان جهت چسباندن تبلیغات و ۲۵ میلیون تومان نیز جهت نصب داربست‌های ستاد انتخابات اعلام کرد.

    در این فهرست هیچ اشاره‌ای به حمایت رسانه‌ای، هزینه ستادهای شهرستان، ایاب و ذهاب و  تغذیه عوامل اجرایی مستقر در ستادها نیز از نظر آقای احمدی سنگری هیچی نشده است و همه ظاهرا به عشق ایشان و چهار سال عملکرد فوق العاده‌اش آمده‌اند و دفاع کردند و از جیب هم هزینه کرده‌اند.

    با این حال ما برخی از سایت‌ها و کانال‌های خبری را داشتیم که در ایام انتخابات از ایشان حمایت کردند و فیلمها و تبلیغات فراوانی برای ایشان کردند. یعنی هیچ هزینه‌ای دریافت نکردند؟ ایشان می‌گوید ۱۵ میلیون تومان جهت تأمین هزینه ساخت کلیپ تبلیغاتی هزینه شده است. این همه کلیپ تبلیغاتی و ۱۵ میلیون!؟ کارگردانش چه کسی بود!

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا