معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان:

ایده پردازی‌های جوانان در حل مشکلات کشور کارگشا است

شفت - معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر بهره گیری از دیدگاه‌ها و نظرات جوانان در بخش‌های مختلف گفت: ایده پردازی‌های جوانان در حل مشکلات کشور کارگشا است.

فریبرز عزت دوست عصر دوشنبه در کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و جوانان شفت، اظهار کرد: دولت سیزدهم برای اشتغال و ازدواج جوانان دغدغه و برنامه دارد.

وی با تاکید بر اولویت گذاری امورات جوان در بخش‌های مختلف، افزود: در دولت سیزدهم منفی گرایی معنا ندارد و باید با تفکر جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات جوانان گام برداشت.

معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر انسجام بخشی برنامه‌های هفته جوان در استان، بیان کرد: برگزاری برنامه‌های هفته جوان در گیلان با اولویت قرار دادن حل مشکلات این بخش مد نظر باشد.

عزت دوست از تجلیل جوانان برتر گیلان خبر داد و اضافه کرد: گیلان ظرفیت نخبگانی خوبی در بخش جوانان دارد که بهره گیری از این ظرفیت‌ها مورد تاکید است.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها و ادارات در شهرستان‌ها جوانان برتر و شایسته را برای همایش استانی تجلیل از جوانان معرفی کنند.

معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر بهره گیری از دیدگاه‌ها و نظرات جوانان در بخش‌های مختلف، بیان کرد: ایده پردازی‌های جوانان در حل مشکلات کشور کارگشا است و باید بستر را برای ارائه نظرات و پیشنهادات آنها فراهم کنیم.

عزت دوست با بیان اینکه تمام امکانات و دستگاه‌ها برای رفاه امورات جوانان بسیج شود، گفت: امکان سنجی مشکلات، برنامه ریزی و هدف گذاری برای جوانان باید در اولویت مسئولان قرار گیرد.