جام ملت‌های آسیا؛

ایران سوریه را شکست داد اما «زخمی» به ژاپن رسید/ اگر تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن ، مانند سوریه بازی کند، بازی در نود دقیقه به نفع ژاپن تمام خواهد شد/ اگر تیم ملی فوتبال ایران با این ترکیب ،این دوره قهرمان آسیا نشود، دیگر نمی تواند قهرمان آسیا شود

گروه ورزشی _ تیم ملی فوتبال ایران با شکست دادن تیم ملی فوتبال سوریه ، ناپلئونی به مرحله ی یک چهارم نهایی رسید. تیم ملی فوتبال ایران از فقدان تاکتیک و استراتژی که بتواند کادر فنی و سرمربی تیم به آن تزریق نماید، رنج می برد. در تیم ملی فوتبال ایران ، برخی از بازیکنان […]

گروه ورزشی _ تیم ملی فوتبال ایران با شکست دادن تیم ملی فوتبال سوریه ، ناپلئونی به مرحله ی یک چهارم نهایی رسید.
تیم ملی فوتبال ایران از فقدان تاکتیک و استراتژی که بتواند کادر فنی و سرمربی تیم به آن تزریق نماید، رنج می برد.
در تیم ملی فوتبال ایران ، برخی از بازیکنان با توجه به اینکه در لیگ‌های معتبری بازی می کنند و زیر نظر کادرفنی زبده و کاربلد آموزش دیده‌اند ، با کادر فنی و سرمربی تیم به لحاظ روحی و تاکتیک پذیری مشکل دارند.
وقتی که در یک بازی با توجه به بازی خوب لیبروی استانداردی همچون سامان قدوس ، این بازیکن با محبی تعویض می شود ، شما می توانید حدس بزنید که رابطه ی بازیکنان با سرمربی و کادر فنی در چه سطحی قرار دارد.

تیم ملی فوتبال مردان ایران با شکست سوریه در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت های آسیا شد و اکنون باید برای رسیدن به نیمه‌نهایی برابر ژاپن قرار گیرد که در ماه‌های گذشته قوی‌ترین تیم آسیا و پدیده جدید فوتبال جهان لقب گرفته است.

علی ایحال ، اگر تیم ملی فوتبال ایران در این دوره با داشتن این همه فوتبالیست خوب نتواند قهرمان آسیا شود، دیگر هیچ وقت نخواهد توانست قهرمان بشود.

تیم ملی فوتبال ایران در مقابل سوریه با زحمت زیاد به مرحله ی یک چهارم نهایی رسید و اگر بخواهد برابر بهترین تیم آسیا که حریفان قدر جهانی را از پای در آورده ، مانند مقابل سوریه ، بازی کند ، امید به صعود به مرحله ی نیمه‌نهایی بسیار بسیار دشوار خواهد بود.