بازدید مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از غرفه گیلان در محل نمایشگاه ایران اکسپو

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از غرفه گیلان در محل نمایشگاه ایران اکسپو بازدید کرد. فرهاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز (یکشنبه) از غرفه استانداری گیلان در محل […]

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از غرفه گیلان در محل نمایشگاه ایران اکسپو بازدید کرد.

فرهاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز (یکشنبه) از غرفه استانداری گیلان در محل نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) واقع در سالن ۴۱ نمایشگاه دائمی تهران بازدید بعمل آورد.

وی در این بازدید که با همراهی حسین محمدیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اقتصادی استان صورت گرفت؛ در جریان ظرفیت های اقتصادی، تجاری و صادراتی گیلان و زنجیره های ارزش ایجاد شده در دولت سیزدهم در این استان قرار گرفت.

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان این بازدید اظهار کرد: زنجیره های تامین و تولید در استان گیلان یکی از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور است.

مقیمی تصریح کرد: توسعه زنجیره های ارزش در استان گیلان، توان فعلی کشور را متحول خواهد کرد.

استان گیلان با ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری با ۹۰ هزار میلیارد تومان (همت) اعتبار در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ (فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی کشور) حضور دارد.