مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:

برنامه های مدیریت پیك بار تابستان از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد

جلسه تشریح برنامه های مدیریت پیک بار تابستان به منظور ایجاد آمادگی و  تدوین راهبردهای اجرایی در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان باحضور مدیرعامل و تمامی معاونین و مدیران ستادی و اجرایی این شرکت برگزار شد. در این نشست محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: دستاوردها […]

جلسه تشریح برنامه های مدیریت پیک بار تابستان به منظور ایجاد آمادگی و  تدوین راهبردهای اجرایی در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان باحضور مدیرعامل و تمامی معاونین و مدیران ستادی و اجرایی این شرکت برگزار شد.

در این نشست محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: دستاوردها و افتخارات کسب شده در سال گذشته مرهون زحمات و تلاش های تمامی کارکنان در بخش های مختلف است.
مهدیزاده گفت: همگرایی و همراهی کارکنان نقش بسزایی در موفقیت های سال گذشته داشته است و باید با به کار بستن امید آفرینی بتوانیم در خدمت رسانی بهتر عمل کنیم.
وی افزود: هدف اصلی شرکت خدمت رسانی بهتر است و این موضوع نیازمند نگاه هدفمند در بخش های مختلف است تا برنامه ریزی دقیق و اجرای مناسب بهمراه داشته باشد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان در همین راستا خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت پذیرفته تابستان بسیار گرمی در کل کشور خواهیم داشت و هدف اصلی صنعت برق کشور عبور موفق از فصل گرم سال خواهد بود، بنابراین ضروری است در کل شرکت هم و غم همه مدیران و کارکنان معطوف به برنامه ریزی صحیح و اجرای برنامه های مدیریت بار باشد.
مهدیزاده تاکید کرد: مردم ولی نعمتان همه ما هستند و باید درخواست های به حق و درچارچوب قانون آنها به شکل صحیح و در کوتاه ترین زمان ممکن مورد اجابت قرار گیرد و تلاش ما نیز براین است با توجه به حجم بالای مشترکین خانگی استان بتوانیم تابستان را به گونه ای پشت سر بگذاریم تا خللی در زندگی مردم در زمینه برق ایجاد نشود.
وی اضافه کرد: طبق پیش بینی های بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم تر خواهد شد و این عدد تاثیر بسیار زیادی بر مصرف برق در کشور خواهد گذاشت و مستلزم آمادگی شبانه روزی است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: طرح هایی مانند هوشمند سازی، اپراتور هوشمند انرژی، همکاری با صنایع، پایش مصرف برق ادارات و طرح های از این قبلیل باید با جدیت دنبال شود.
مهدیزاده در پایان تاکید کرد: برخی طرح های حیاتی مانند بارگیری فیدرهای 20 کیلوولت مهم در سطح استان قبل از شروع پیک تابستان باید توسط امورهای اجرایی به مرحله بهره برداری و استفاده برسد.
گفتنی است در این نشست تمامی مدیران ارشد و اجرایی شرکت حضور داشتند و طی آرین سلمانپور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق گیلان بصورت جامع وضعیت اجرای برنامه های سال گذشته عبور از پیک تابستان و همچنین برنامه های در دست اقدام سالجاری را مورد تشریح قرار دادند.