برخی کاندیداها ی نمایندگی مجلس از شهرستان لنگرود بجای برنامه ریزی برای کاهش یا رفع مشکلات شهرستان به تقسیم مناصب و پست های دولتی مشغولند

محمد رنجبر نیاول ، در روز یازدهم اسفند ماه سال جاری بسیاری از مدعیان را  مبهوت خواهد کرد/ مدیریت بایستی شایسته سالارانه باشد نه باندی، گروهی و با شائبه های مختلف رأی سازی

شوربختانه برخی مدعیان کار برای شهرستان لنگرود در طی سنوات گذشته ،حال و آینده ،شنیده و دیده شده و می شود که به همراهان و فعالان ستادهای انتخاباتی شان وعده‌های متنوع و مختلف می دهند و یا  تمام اقدامات سطح شهرستان لنگرود را بنام خود تعبیر کرده و می کنند، تا آنان بتوانند شهروندان و […]

شوربختانه برخی مدعیان کار برای شهرستان لنگرود در طی سنوات گذشته ،حال و آینده ،شنیده و دیده شده و می شود که به همراهان و فعالان ستادهای انتخاباتی شان وعده‌های متنوع و مختلف می دهند و یا  تمام اقدامات سطح شهرستان لنگرود را بنام خود تعبیر کرده و می کنند، تا آنان بتوانند شهروندان و روستاوندان لنگرودی را به رأی دادن به کاندیدای مورد نظرشان ترغیب کنند.

این موضوع در سنوات گذشته تا به امروز موجب بروز آسیب ها و خسارت های مختلف و متنوعی در جهت عقب ماندگی کلی شهرستان لنگرود در عرصه های گوناگون شده است ،بطوری که بسیاری از مناطق این شهرستان پر استعداد ،دارای
عقب‌ماندگی های  متنوع و مختلف می باشند.

این بدین معناست که در سنوات گذشته برای رهایی شهرستان از معضلات و مشکلات در سیستم برنامه ریزی و بودجه ریزی عملاً تلاش مؤثری صورت نگرفته است.
وقتی برخی مدیران ادارات مختلف شهرستانی و استانی بر اساس میزان کارکرد برای ستاد های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس ،منصوب می شوند!،بروز چنین مشکلاتی طبیعی خواهد بود!؟.

چون برخی مدیران رأی ساز در برخی ادارات شهرستانی و استانی بدون کوچکترین تخصص مدیریتی مشغول به فعالیت! بودند  و یا هستند و یا شاید خواهند شد.
مدیری که نتواند برنامه ریزی و فرآیندها و مؤلفه های توسعه مندی و حتی مقوله ی پیش پا افتاده ی پیشرفت در فرآیندهای سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی چیست، چگونه می خواهد بر یک سازمان یا اداره مدیریت نماید ؟!
وقتی که برخی مدیران در دوران انتخابات نمایندگی مجلس با وعده های جمع آوری رأی برای برخی کاندیداها از طرق مختلف پیشاپیش انتخاب می شوند، انتظار رفع
عقب‌ماندگی از شهرستان لنگرود انتظاری بیهوده خواهد بود کما اینکه تاکنون چنین بوده است.

مصادره انجام امور یک شهرستان به نام یک نفر نوعی فرار به جلو و توهین به
مقوله ی مدیریت و خرد جمعی می باشد

در ارتباط با اینکه برخی از حامیان ستادی برخی از کاندیدا های محترم مجلس دوازدهم ادعا دارند که مثلاً فلانی در دوره ی نمایندگی خود این کار ها را انجام داده است ،بایستی  گوشزد شود اگر کار بزرگی صورت گرفته مانند ‌  و کسی ادعا کند که تمام این پروژه توسط ‌خودش انجام شده ،قطعا همه‌ی مطلب را صادقانه بیان نکرده است .چون انجام یک پروژه بزرگ  نیاز به قرار گرفتن در بودجه ها و پروژه های سنواتی است تا دستگاه های اجرایی  در یک فرآیند طولانی اختصاص اعتبار و تملک زمین های خصوصی مردم و… بتوانند  عملیات اجرایی را آغاز کنند و در این ارتباط خیلی عوامل  در  انجام آن نقش دارند.
انحصار انجام برخی کارها به یک نفر از انصاف بدور است و تازه
اگر نماینده ای ادعا دارد کمک به احداث طرحها و پروژه ها کرده است ، این حداقل کاری  بوده که می توانست ،انجام دهد نه چیزی بیشتر و یا شق القمر کردن!!!
و همچنین کارها و اقدامات دیگر….

باور داشته باشیم که عقل ،خرد و عمل جمعی و قانونی با در نظرگرفتن قدرت مردم کارگشاست.

لطفاً  نه سند ششدانگ شهرستان لنگرود را بنام یک نماینده یا کاندیدای نمایندگی بزنید که این توهم است و احتمالاً منجر به کیش شخصیت خواهد شد و نه برخی از نمایندگان گذشته و حال و نامزد های انتخاباتی شهرستان لنگرود در مجلس را هیچ کاره .
با اینکه باور دارم که عملکرد نماینده ی کنونی شهرستان لنگرود در مجلس یازدهم قابل دفاع نیست.
ولی هم اکنون کاندیدایی در شهرستان لنگرود خود را برای رقابت های انتخاباتی دوره ی دوازدهم مجلس شورای اسلامی آماده می کند( جناب آقای محمد رنجبر نیاول)که  صادق، پاکدست، باکیاست ، مردم دار و مدیری فوق العاده توانمند است که احتمال دارد در یازدهم اسفند ماه سال جاری خیلی ها را انگشت به دهان نگهدارد.

 

علی کریمی پاشاکی _روزنامه نگار