هفته دولت و تلاش های قابل تقدیر استاندار گیلان در سالهای اخیر

علی کریمی پاشاکی / هفته دولت که مزین به نام شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر است، فرصتی برای بازخوانی دستآوردهای دولت های مختلف بعد از انقلاب اسلامی باشد. بی شک ۱۱ دولتی که بعد از پیروزی انقلاب زمامدار امور اجرایی کشور بودند هر یک نقاط ضعف و قوتی داشتند. البته در مقطعی روند پیشرفت […]

علی کریمی پاشاکی / هفته دولت که مزین به نام شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر است، فرصتی برای بازخوانی دستآوردهای دولت های مختلف بعد از انقلاب اسلامی باشد. بی شک ۱۱ دولتی که بعد از پیروزی انقلاب زمامدار امور اجرایی کشور بودند هر یک نقاط ضعف و قوتی داشتند. البته در مقطعی روند پیشرفت و توسعه کشور با چالش های جدی روبه رو شد و بعضا عقب گردهایی صورت گرفت که هزینه هایی هم بر کشور تحمیل کرد. شاید یکی از هزینه های سنگین رودر رو قرار گرفتن یاران انقلاب بواسطه رواج تهمت و دروغ علیه چهره های برجسته و مومن نظام بود.

دولت دکتر روحانی که چند صباحی از پایان دوره ۴ ساله اش می گذرد در شرایطی رو کار آمده بود که عملا ادامه روند پیش از خرداد ۱۳۹۲ امکان پذیر نبود و باید کشور به مسیر اصلی خود باز می گشت، به همین منظور با وجود غلبه نگاه یاس و ناامیدی در بدنه ی جریان اصلاح طلب اما با میدانداری جوانان، زنان و مردان و همراهی همه بزرگان، از جمله زنده یاد آیت ا… هاشمی رفسنجانی، زمینه روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فراهم شد. بی شک دولت آقای روحانی در دوره اول دستآوردهای ارزشمندی در حوزه سیاست خارجی و اقتصادی به همراه داشت، اگر چه به علت مشکلات عدیده ی به ارث رسیده به دولت یازدهم، انتظار تحول عظیم اقتصادی با توجه به مساله برجام تا حدودی محقق نشد، اما اهتمام دولت دوازدهم به مسائل اقتصادی نشان از این دارد که در دور جدید باید شاهد جبران عقب ماندگی های گذشته و تحول اقتصادی با محوریت اقتصادی مقاومتی و اسناد بالادستی باشیم. امید است در کنار دولت مردان ملی دولت مردان پرتلاش محلی در استان گیلان از جمله استاندار محترم همانطور که تاکنون تلاش کرده اند، با تاسی به آرمان های شهدای گرانقدر مان و بویژه شهدای دولت و امام شهیدان در راه خدمتگزاری به مردم و تحقق وعده های دولت پر تلاش دوازدهم از هیچ تلاشی دریغ نورزند و مانع تراشی ها، ما را از رسیدن به آرمان هایمان دلسرد نکند.

اقدامات و تلاش های قابل تقدیر استاندار گیلان

در هفته دولت امسال در گیلان تلاش های زیادی صورت گرفته و در حال انجام است تا مردم شریف گیلان از اقدامات و برنامه های دولت دوازدهم در زمینه های مختلف برخوردار شوند و زمینه های تولید، اشتغال و ادامه روند ایجاد زیر ساخت های مختلف به خوبی انجام شود، در این بین تمامی دولت مردان سهمی خواهند داشت ولی نمی توان از تلاش ها، ایجاد هماهنگی و فضای سازی های مثبت دکتر محمدعلی نجفی، استاندار پرتلاش و فرهیخته گیلان در راه توسعه همه جانبه استان به راحتی گذشت و از ایشان بخاطر این همه تلاش خالصانه قدردانی نکرد.

والسلام