بیاد هنرمند بزرگ گیلانی تئاتر،سینما و تلویزیون ایران،زنده یاد استاد سیروس گرجستانی؛

هنرمندی که شادی را به ایرانیان هدیه می کرد/انسان بزرگواری که رفتنش زود بود

درگذشت استاد سیروس گرجستانی از آن دسته اتفاقات و خبر هایی بود که بازتاب زیادی بین مردم،هنرمندان و کاربران شبکه‌های اجتماعی داشت. سریال ها و نقش های طنز زنده یاد سیروس گرجستانی بیش از همه در ذهن مردم به خوبی مانده است ‌.استاد گرجستانی برای بسیاری از ایرانیان،نماد سالهایی بود که حالمان بهتر بود،سالهای اواسط […]

درگذشت استاد سیروس گرجستانی از آن دسته اتفاقات و خبر هایی بود که بازتاب زیادی بین مردم،هنرمندان و کاربران شبکه‌های اجتماعی داشت.
سریال ها و نقش های طنز زنده یاد سیروس گرجستانی بیش از همه در ذهن مردم به خوبی مانده است ‌.استاد گرجستانی برای بسیاری از ایرانیان،نماد سالهایی بود که حالمان بهتر بود،سالهای اواسط دهه ی هفتاد تا سالهای اول دهه ی هشتاد.
زنده یاد گرجستانی ثابت کرد،محبوب بودن به فالوور میلیونی داشتن و عکسهای ‌رنگارنگ و تیپ های مختلف داشتن نیست.
اساسأ مردم استاد گرجستانی را به اندازه ی صفای صداقت در رفتارها و اعمالش و همچنین صفای همه ی سفره های ساده ی افطاری،به اندازه ی همه ی لبخندهایی که روی لبان مردم آورد،دوست دارند و دلتنگ رفتنش هستند.
ملاحظه بفرمایید سالهای زیادی از پخش سریال ،،متهم گریخت،، می گذرد ولی هربار که این سریال خوب، تجدید پخش می شود،تمام کانالهای تلویزیونی باید استراحت کنند چون خیل عظیم مردم روی همان کانال تلویزیون تمرکز می کنند که سریال ،،متهم گریخت،، پخش می‌شود،چون هر بار جذاب تر و حرف تازه‌ای برای گفتن دارد.
واقعاً چقدر با این سریال خندیدیم ،چقدر دل هموطنان با دیدن این سریال و بویژه بازی شیرین استاد گرجستانی شاد شد.
دیگر از زمان درگذشت استاد سیروس گرجستانی باید با تماشای ،،متهم گریخت،،و یا کارهای وزین دیگر ایشان فقط باید حسرت خورد و گریست.باید بپذیریم در طول و عرض زندگی برخی انسانها آنقدر برای ما خاطرات خوب و شیرین ساختند که هر وقت بروند خیلی خیلی زود است.شادروان استاد سیروس گرجستانی هم یکی از همان انسانهای وارسته،فرهیخته،مردمی و دوست داشتنی بود. ،،،یادش جاودانه باد،،،
علی کریمی پاشاکی _روزنامه‌نگار