• افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 18 - May - 2024
  • ساعت :
    با حضور جمعی از مسئولان؛

    پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر به بهره برداری رسید | تامین برق پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی

    مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت ضیابر، با ظرفیت۳۰ مگاولت آمپر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی شهر ضیابر و نواحی اطراف آن با اعتبار۷۲۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.

    با حضور استاندار گیلان، نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل شرکتهای صنعت برق گیلان، امام جمعه و فرماندار صومعه سرا، پست برق ضیابر افتتاح و در مدار قرار گرفت.

    بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در این آیین گفت: پروژه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت ضیابر، با ظرفیت۳۰ مگاولت آمپر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی شهر ضیابر و نواحی اطراف آن با اعتبار۷۲۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد.

    وی افزود: علاوه بر پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر سال جاری، پروژه‌های متعددی در دست اجرا داریم که سال آتی به بهره برداری خواهند رسید و انشاا… بتوانیم استان گیلان را از نظر پایداری شبکه برق به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

    همچنین کاظم دلخوش نماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در این آیین گفت: از مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و همکارانشان که به مدت ۸ ماه با کار شبانه روزی در به ثمر رسیدن این پروژه از جان مایه گذاشتند قدردانی می‌کنم و خواستار تداوم  اجرای اینگونه پروژه‌ها در شهرستان صومعه سرا و استان هستم.

    اسدالله عباسی استاندار گیلان در ادامه این آیین ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه برق منطقه‌ای گیلان که با کار شبانه روزی خود مدیریت جهادی را معنا کردند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، عزم جدی در راستای آبادانی کشور صورت گرفت و به عنوان مثال در بخش برق، امروز تقریبا تمامی روستاهای استان گیلان از نعمت برق برخوردار هستند.

    عباسی گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران، در بسیاری از زمینه‌ها وابسته به بیگانگان بودیم که امروز به برکت انقلاب، متخصصین و مهندسین ایرانی در بسیاری از زمینه‌ها به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌اند که این امر بیانگر اقتدار نظام و به بار نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران است.

    نوشته های مشابه

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا