رئیس کل دادگستری گیلان؛

۹۹ درصد شرکت راد کابل شمال آماده بهره برداری | فرصت ۲ هفته ای به مسئولان

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به بازدیدی که مسئولان قضایی از این واحد تولیدی داشتند و نشستی که در دادگستری استان پیرامون وضعیت شرکت راد کابل شمال برگزار شد گفت: متاسفانه مصوبات این جلسه اجرایی نشد و اقدامی نیز در راستای رفع مشکلات شرکت صورت نگرفت. وی با بیان […]

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به بازدیدی که مسئولان قضایی از این واحد تولیدی داشتند و نشستی که در دادگستری استان پیرامون وضعیت شرکت راد کابل شمال برگزار شد گفت: متاسفانه مصوبات این جلسه اجرایی نشد و اقدامی نیز در راستای رفع مشکلات شرکت صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه ۹۹ درصد از این واحد تولیدی آماده بهره برداری بوده و تنها در یک درصد از آن اخلال ایجاد شده است، اظهار داشت: در طی سالهایی که مسئولان در جهت حل این معضل اقدام نکرده‌اند پول و سرمایه ملی این کشور راکد مانده و هیچ بهره اقتصادی حاصل نشده است.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: قرارداد سرمایه گذار با بانک، قرارداد مشارکت بوده و بانک حق توقیف کل اموال این شخص و کارخانه را ندارد.

وی با تاکید بر آزادسازی اموال و وثیقه‌های سرمایه گذار تصریح کرد: این فرد تاکنون تمام تسهیلات دریافتی از بانک‌ها را در محل خود هزینه نموده و صلاحیت و دانش راه اندازی و ادامه این خط تولید را داراست.

این مقام ارشد قضایی در پایان به مدیران و مسئولان متولی دو هفته فرصت داد تا طی مدت زمان ۱۴ روز راهکارهای قانونی برون رفت از این معضل را با مشارکت سرمایه گذار ارائه دهند و در غیر این صورت دستگاه قضایی از طریق قانونی اقدام خواهد کرد.