‍ غرس ۳۰۰ اصله نهال از سوی شهرداری کلاچای در خیابان دریا

  به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ۳۰۰ اصله نهال از گونه توسکا روز شنبه و طی آیینی با حضور شهردار، رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای، رئیس اداره منابع طبیعی بخش کلاچای، دانش آموزان و اولیای مدرسه شهید بحری و جمعی از دوستداران طبیعت در انتهای خیابان دریا مشرف به ساحل غرس […]

 

به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ۳۰۰ اصله نهال از گونه توسکا روز شنبه و طی آیینی با حضور شهردار، رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای، رئیس اداره منابع طبیعی بخش کلاچای، دانش آموزان و اولیای مدرسه شهید بحری و جمعی از دوستداران طبیعت در انتهای خیابان دریا مشرف به ساحل غرس شد.

شهردار کلاچای در این مراسم با گرامیداشت هفته منابع طبیعی از آن به عنوان فرصتی ارزشمند در راستای توسعه و ترویج فرهنگ درختکاری عنوان کرد.
مهدی رشاد حضور دانش آموزان به همراه اولیای مدرسه را در آیین کاشت نهال با اهمیت دانست و گفت: بدون شک این امر مشوقی خواهد بود تا دانش آموزان به اهمیت فرهنگ درختکاری پی برده و آن را با جدیت دنبال کنند.

کامران علیپور کلایه رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای حفظ منابع طبیعی و بهبود کیفیت پوشش گیاهی در جامعه را مستلزم عزم همگانی دانست که می طلبد همه آحاد جامعه در این زمینه نقش آفرینی داشته باشند.

بابک قاسمی سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای هم با گرامیداشت هفته منابع طبیعی بر لزوم حفظ و صیانت از عرصه های طبیعی تاکید کرد.
۱۵ تا ۲۱ اسفند هفته منابع طبیعی و آبخیزداری نامگذاری شده است.