مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار صمیمانه با کارکنان روابط عمومی و ورزش مطرح کرد:

نقش قابل توجه روابط عمومی در پیشبرد اهداف شركت

کارکنان دفتر روابط عمومی و ورزش با حضور در دفتر دشت بزرگ مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با ایشان دیدار نمودند.

گیلان بهتر نوین / به  نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان، رضا احمدی مدیر دفتر روابط عمومی ضمن خیر مقدم به محمود دشت بزرگ به معرفی و تبیین ماموریتها و وظایف کارکنان دفتر روابط عمومی و اهم فعالیت های دفتر  از قبیل اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی مدیریت بهینه مصرف برق، ارتباطات و تشریفات و … پرداخت و ابراز امیدواری کرد در سایه رهنمودهای دشت بزرگ در آینده شاهد عملکرد شایسته تر دفتر روابط عمومی باشیم.

دکتر دشت بزرگ ضمن آشنایی با کارکنان و تقدیر از زحمات همکاران روابط عمومی، به نقش پر رنگ روابط عمومی در انعکاس فعالیت های شرکت  اشاره و به اهمیت قابل توجه روابط بهینه درون سازمانی و برون سازمانی این نهاد به عنوان پل ارتباطی بین شرکت و ذینفعان جامعه به عنوان مخاطبین اصلی تاکید نمود .

وی نقش قابل توجه روابط عمومی در عصر تکنولوژی، در پیشبرد اهداف شرکت و همچنین برقراری راه های ارتباطی قوی و به روز، فی مابین واحد ها را مورد تاکید قرار دارد و افزود: امروزه با تغییر مدیریت ها، روشهای کاری نیز تغییر می یابد و با گسترش ارتباطات در حوزه های مختلف ، وظیفه مهمّی در جهت ارتباطات دوسویه و مناسب با جامعه مخاطبین برعهده روابط عمومی می باشد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان اظهار امیدواری کرد تا با همیاری سایر معاونتها و مدیریتهای شرکت، دفتر روابط عمومی بتواند به اهداف مهم خود که بخشی از آن اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات و فعالیتهای شرکت می باشد، دست یابد.

بر اساس این گزارش کارکنان دبیرخانه هیات ورزش برق منطقه ای گیلان نیز در این دیدار حضور داشتند و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل برق منطقه ای گیلان ضمن آشنایی با آنها خواستار ارائه خدمات ورزشی با کیفیت به کارکنان برق گیلان شد.

دشت بزرگ ابراز امیدواری کرد: با تلاش ها، برنامه ریزی و اقدامات شایسته ای که در آینده شاهد آنها خواهیم بود بتوانیم در سطوح استانی و کشوری شاهد ارتقا ورزش در رشته های مختلف باشیم.