چرا برخی مسئوولان در گیلان توان و جرات حرکت به سمت پروژه های اساسی را ندارند!؟/ توجه به دغدغه ها، نامه ها و ابلاغیه های دکتر نوبخت در گیلان ضرورت جدی

علی کریمی پاشاکی / از روزی که بخت نو گیلانیان در راس هرم قدرت در ایران پدیدار شد، همه خوشحال شدیم که استان از بسیاری از نامهربانی های سنوات گذشته رها خواهد شد و انصافا نیز، علایق و پایبندی آقای دکتر نوبخت به عنوان یک گیلانی اصیل و ریشه دار باعث شد که بسیاری از موانع پیش روی گیلان در بخش تخصیص منابع از این برود و ایشان با توجه به مسئوولیت خطیر و تاثیر گذار کشوری و در عین رعایت انصاف برای تمام ایران، به علت غفلت های گذشته، خیلی نسبت به استانهای شمالی و بویژه گیلان دغدغه های انسانی و مسئوولانه داشته و دارند به طوری که از کوچکترین فرصت برای دیدار با خانواده به گیلان می آیند، باز هم دغدغه کارهای بر زمین مانده در استان را دارند. ایشان بیشترین توجه را برای حل مشکل راه آهن بخرج دادند که در آستانه بهره برداری است، ایشان به برخی از مسئولان استان دستور دادند که فضا را برای ایجاد پروژه های اساسی و بنیادین آماده کنند ولی با کمال تاسف از پتانسیل و فرصت هایی که ایشان برای استان گیلان بوجود آورده اند، مسئوولان بخشهای مختلف اجرایی و برنامه ریزی کمترین استفاده را تاکنون کرده اند. چرا با وجود نامه ها، ابلاغیه ها و دغدغه های دکتر نوبخت، در استان حرکت تاثیر گذاری برای انجام پروژه ها و طرحهای اساسی و بنیادین صورت نمی گیرد؟
محافظه کاری برخی مسئوولان استان توسط برخی با کمال تاسف به حساب عدم توجه و عدم دغدغه ی دکتر نوبخت گذاشته می شود و این کمال بی انصافی است که به علت کم کاری، محافظه کاری برخی ازمدعیان دوستی و همراهی با دکتر نوبخت انجام می شود. نباید تاوان برخی کم کاریها، ضعف و محافظه کاری برخی مدیران اجرایی را دکتر محمد باقر نوبخت پرداخت کند. شواهد و مستندات نشان می دهد که تمام مساعی و تلاش و فراهم آوردن بسترهای لازم برای شتاب گرفتن توسعه و انجام کارهای زیر بنایی و اساسی در گیلان توسط دکتر نوبخت فراهم شده است ولی به نظر می رسد برخی مدیران ناهمراه و برخی مدعیان همراهی با ایشان و دولت آقای روحانی در حال کم لطفی می باشند.